Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem

ul. Dworcowa 9, 87-630 Skępe

 

Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Dziennego Domu Senior +

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem

ul. Dworcowa 9, 87-630 Skępe

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Kierownik Dziennego Domu „Senior+” w Łąkiem

……………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………..

(nazwa stanowiska pracy)

 

  1. Nazwa i adres jednostki

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem

ul. Dworcowa 9

87-630 Skępe

  1. Stanowisko pracy

Kierownik Dziennego Domu „Senior+” w Łąkiem

  1. Miejsce wykonywania pracy

Dzienny Dom „Senior+”

z siedzibą Łąkie 41

87-630 Skępe

  1. Nawiązanie stosunku pracy :
  1. Forma zatrudnienia : umowa o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy : pełen etat.

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy :

 

Wymagania niezbędne :

  1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  5. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
  6. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.).
  7. Legitymowanie się co najmniej 5 letnim stażem pracy, w tym co najmniej 3 letnim stażem w pomocy społecznej.
  8. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  9. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących realizacji zadań w obrębie pomocy społecznej.
  10.  Przedłożenie w formie pisemnej opracowanej „Koncepcji funkcjonowania Dziennego Domu „Senior+” w Łąkiem”

 

Wymagania dodatkowe :

  1. Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office.
  2. Prawo jazdy kategorii B, czynne prowadzenie samochodu.
  3. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
  4. Znajomość procedur i umiejętność pisania wniosków i pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym unijnych.

 

Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne :

  1. Umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania przepisów prawnych.
  2. Umiejętność kierowania zespołem.
  3. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i podległych pracowników.
  4. Samodzielność, kreatywność i własna inicjatywa w realizacji zadań.
  5. Rzetelność, terminowość, dokładność.
  6. Odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
  7. Zdolności interpersonalne m.in.: rozwiazywanie konfliktów.
  8. Umiejętność współpracy i pracy pod presją czasu.
  9. Odporność na stres.
  10. Umiejętności skutecznego komunikowania się.
  11. Wysoka kultura osobista.
  12. Cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość oraz cierpliwości i właściwe podejście do podopiecznych.

 

  1. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności :

Zarządzanie i Kierowanie Dziennym Domem „Senior+” na podstawie aktów prawnych oraz udzielonych pełnomocnictw, w tym w szczególności:

  1. Przestrzeganie przepisów prawa.
  2. Prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji Dziennego Domu „Senior+”.
  3. Konsultowanie i uzgadnianie z Dyrektorem MGOPS w Skępem podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności Dziennego Domu „Senior+”.
  4. Przygotowywanie projektu budżetu Dziennego Domu „Senior+” przy współpracy z Dyrektorem i Głównym księgowym MGOPS w Skępem.
  5. Realizacja budżetu Dziennego Domu „Senior+”.
  6. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy z Dyrektorem i Głównym Księgowym MGOPS w Skępem.
  7. Racjonalne gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Dziennego Domu „Senior+”, oraz sprawowanie nadzoru w zakresie ochrony mienia Dziennego Domu „Senior+”.
  8. Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników Dziennego Domu „Senior+” przestrzeganie dyscypliny pracy i prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
  9. Organizacja pracy na poszczególnych stanowiskach zapewniająca sprawne wykonywanie powierzonych zadań.
  10. Reprezentowanie Dziennego Domu „Senior+” na zewnątrz.
  11. Przygotowywanie i składanie Dyrektorowi MGOPS wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Dziennego Domu „Senior+”.
  12. Współpraca m.in.: z instytucjami, organizacjami, stowarzyszeniami, zakładami pracy, jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej  w celu realizacji zadań Dziennego Domu „Senior+”.
  13. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciem uczestniczek/uczestników lub rezygnacją z dalszego pobytu w Dziennym Domu „Senior+”.
  14. Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji praz wykorzystania wiedzy i umiejętności osób starszych, pensjonariuszy Dziennego Domu „Senior+”.
  15. Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie pensjonariuszy Dziennego Domu „Senior+”.
  16. Utrzymywanie kontaktów z rodzinami pensjonariuszy Dziennego Domu „Senior+”.
  17. Opracowywanie miesięcznych planów zajęć.
  18. Monitorowanie poziomu zaspokojenia potrzeb uczestniczek/uczestników zajęć w Dziennym Domu „Senior+”.
  19. Koordynowanie zajęć oraz wszystkich form wsparcia dla seniorów.
  20. Organizacja wyjazdów i spotkań integracyjnych.
  21. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów i pracowników Dziennego Domu „Senior+”.
  22. Przyjmowanie interwencji, skarg i wniosków pensjonariuszy Dziennego Domu „Senior+”.
  23. Dopełnianie wymaganych obowiązków sprawozdawczych.
  24. Inicjowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych mających na celu ulepszenie jakości świadczonych usług.
  25. Dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora MGOPS.
  26. Projektowanie zmian w dokumentach Dziennego Domu „Senior+” MGOPS.
  27. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  28. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych, pisanie wniosków o dotację.
  29. Stałe uzupełnianie wiadomości fachowych i wykorzystywanie ich podczas wykonywania pracy.
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora MGOPS w Skępem.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
  1. Praca wykonywana będzie w Dziennym Domu „Senior+” w miejscowości Łąkie 41, 87-630 Skępe, praca nie wymaga konieczności poruszania się po kondygnacjach.
  2. Praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi.
  3. Praca o charakterze biurowym.
  4. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
  5. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  6. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz z Regulaminem MGOPS w Skępem.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych :

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty :
  1. Podanie o przyjęcie na stanowisko (list motywacyjny).
  2. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze).
  3. Kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej).
  4. Kserokopię dokumentów potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia (w przypadku pozostawania w stosunku pracy).
  5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.) – jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań – są składane przez kandydata dobrowolnie.
  6. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2022., poz. 530 ze zm.) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  7. Oświadczenie kandydata (stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze) o:
  • niekaralności – przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • obywatelstwie,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • posiadanie dobrego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienia na określonym stanowisku – przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  • nie wykonywaniu zajęć sprzecznych z pełnionymi obowiązkami w przypadku wyboru.
  1. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych udostępnionych w ramach naboru wraz z oświadczeniem o zapoznaniu (stanowiący załącznik do ogłoszenia o naborze).

UWAGA:

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów :
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w punkcie IX winny być własnoręcznie podpisane pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
  2. Dokumenty należy złożyć :
  1. w zaklejonej kopercie wraz z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Dziennego Domu „Senior+” w Łąkiem,

do siedziby: Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem,

          ul. Dworcowa 9, 87-630 Skępe,

          w godzinach funkcjonowania ośrodka tj.:

          poniedziałek, środa, czwartek 7.30-15.30,

          wtorek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00,

  1. lub pocztą: na adres korespondencyjny Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem, ul. Dworcowa 9, 87-630 Skępe, w przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do MGOPS w Skępem),
  2. dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) opatrzonych Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zgodnie z Ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1797 ze zm.).
  1. Termin składania ofert : 18.01.2024 r. (czwartek)
  2. Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po godzinie 15.00 dnia 18.01.2024 r. (czwartek).

 

  1. Dodatkowe informacje :
  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni drogą telefoniczną (proszę o podanie w dokumentach aplikacyjnych numeru telefonu) do drugiego etapu naboru sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem https://mgopsskepe.naszops.pl/bip,  oraz tablicy informacyjnej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem przy ul . Dworcowej 9, 87-630 Skępe.
  3. Dokumenty złożone przez kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia. Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będzie można odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem przy ul. Dworcowej 9, 87-630 Skępe lub zostaną odesłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze. Oferty nieodebrane zostaną zniszczone po upływie jednego miesiąca od zakończenia rekrutacji.
  4. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.
  5. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru w części lub w całości z ważnych przyczyn. W przypadku nierozstrzygnięcia/unieważnienia naboru złożone dokumenty są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie zniszczone po upływie jednego miesiąca od daty unieważnienia/nierozstrzygnięcia naboru.

Dyrektor

Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skępem

Ewa Wojciechowska

 

 

Załączniki:

Ogłoszenie o naborze - Kierownik Dziennego Domu Senior+

Utworzono dnia 08.01.2024, 14:46

Klauzula RODO

Utworzono dnia 08.01.2024, 14:46

Kwestionariusz osobowy dla kandydata

Utworzono dnia 08.01.2024, 14:45

Oświadczenie

Utworzono dnia 08.01.2024, 14:45

Informacje

Liczba wyświetleń: 92
Utworzono dnia: 08.01.2024
Dokument wprowadził:
Wioletta Wrzesińska
Dokument opublikował:
Wioletta Wrzesińska
Dokument wytworzył:
Wioletta Wrzesińska
Wytworzono:
Wioletta Wrzesińska
Podmiot udostępniający informację:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skępem

Historia publikacji

  • 08.01.2024 14:46, Administrator
    Dodanie załącznika: Ogłoszenie o naborze - Kierownik Dziennego Domu Senior+
  • 08.01.2024 14:46, Administrator
    Dodanie załącznika: Klauzula RODO
  • 08.01.2024 14:45, Administrator
    Dodanie załącznika: Kwestionariusz osobowy dla kandydata